onsdag, mars 22, 2006

Chamo!!



Da må jeg få meddele at Chamonix står får tur!..Ketil som er lærer på Solborg ringte meg onsdags morgon kl 09.30. (han tok meg liggende i senga, ja) med en god nyhet om der va en som hadde fått kyssesyken, så da var det en ledige plass i bussen. Klart jeg ikke klarer og takke nei til slik et tilbud.Først kommende fredag reiser jeg Westby til Chamonix ilag med Solborg folkehøgskole. Det blir min 3 gang i de Franske alper.
Har sjekket forholdene, og forholdene er fantastiske.
Vi blir samme gjeng som i fjord, som ikke går på solborg:-) Lasse, Daniel og Kristian.
NEI, detter blir FANTASTISK!!!!
(nye ski har jeg og)...jiipppii!!!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

God tur!!! =)

12:09 p.m.  
Blogger Elin =) said...

ang spørsmål om Kristian N. - trur ikkje eg vett kem det er =) koss det?

8:26 p.m.  
Anonymous Anonym said...

savne litt aktivitet her!! Skjerpings! =)

Nå har eg forresten lagt dåkk t som link på siå mi! Forvente at d blir gjengjeldt! ;)

10:40 a.m.  
Anonymous Anonym said...

har dere gitt opp sida,eller?

10:10 p.m.  
Blogger Elin =) said...

nei nå.. blir like skuffa kvar gong eg kjem inn på bloggen dåkka! Eg oppfordre dåkke te å gje tilhengarane til sida dåkka ein liten oppdatering frå livet i Stavanger =)

12:39 a.m.  
Anonymous Anonym said...

best regards, nice info canadian wedding bouquets Cdcar cdbuy xenical 93 acura legend parts Mirrored projector Get phone records for 1-870-215-3468 Smart phones topamax pci digital surveillance recorder

9:43 a.m.  
Anonymous Anonym said...

best regards, nice info »

12:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home