onsdag, februar 15, 2006

Litt nytt!!

I det siste har vi vært ute på masse kjekke ting..sist helg var vi faktisk ikke i lag. hehe.. Brunes var i London som kjent og fikk en opplevelse får livet me 3-1 seier over Charlton.
Westby var på en flotte tur med Brusands UNGE ungdomslag til Hovden, der vi hadde en kompis som gjekk på en smell i bakken (brukket ribbein og indre blødning) God bedring Ziggi!
Ellers, denne helga har vi vært sammen me Joe som bur i Bergen til Danmark får og besøka misjonæren våres. Nakskov var byen som skulle underholde oss, men neida... med 17000 innbygere var den temmelig død, ( bowlig, resturanter, kaffèr) alle skiftet eier:) mens kinoen ikke hadde varme annlegg i salen( salen, ikke salene) og ledningen til annlegget stod ikke skikkelig i..hehe... Men det viktigste var vi fikk komme oss ut og henge med våres gode venn Doffen!
Det var ei helg me Amerikaneren og boka om kroppsspråket, ellers ble det stor shopping i København, masse penger røyk i klær der ja, selv med masse tilbud!
men nok om det...
Måtte bare ta me dette råe bilde!...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Takk:)

På vei tilbake til gamle høyder nå, hehe!

2:25 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Vel livet kan ikke alltid tilfredstille alle våre forventninger! Men kjære brunes, på en skala fra 1-10, hvor stor er sjansen for at Tottenham kvalifiserer seg til neste års CL, der 1 er minst sjanse og 10 er størst? Eg tipper rundt 3-4.. hehe.. Vel vi snakkes folkens! Ta en tur innom siden min, og Brunes: på tide å få fingen ut av ræva nå, og ordne deg ei kjempekjerring;)

2:07 p.m.  
Blogger Erik`s said...

eg må tenka på veddemålet mitt med sven, tape 200 kr viss eg får dama! blir nok ikkje noge CL nei, men framtidå har aldri våre lysare i spurs. robinson, king, dawson, lennon, jenas, carrick, defoe.. trenge eg sei meir?

12:28 a.m.  
Anonymous Anonym said...

joda, men fremtida i LFC ser ikke så værst ut den heller, og ei heller i de andre toppklubbene så det blir nok like tøft fremover. Nevner kort spillere under 25:Rise, Agger, gonzales, Gerrard, Cisse, alonso, Crouch, Traore, Sissoko, reina, pongolle.. Dette er bare noen av de mer faste.. i tillegg kommer en rekke spennende unggutter opp. Med andre ord har vi en god gjeng som allerede er førstelagsspillere som har iallefall sine 5 beste år foran seg enda! Tenk deg at Alonse og Gerrard vil rule midtbana i mange år enda! Reina er bare 82 model! Blir bare bedre med mer rutine! Oi oi oi.. dette blir bedre og bedre jo mer eg studerer alderen til gutta i pool.. Snakkes Kompis!

9:08 p.m.  
Blogger Erik`s said...

he bare en ting å sei om liverpool: BOOOORING!

9:39 p.m.  
Blogger Elin =) said...

guttaboyz..kæ meir kan eg sei? ..må jo stikka innom bloggen i ny og ne for å sjå om det er liv i dåkke.eg vart beroliga =) hehe..ha en fine dag..kveld=)

10:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home