torsdag, februar 02, 2006

Alene..

Her sitter jeg alene i leiligheten, Westby har reist hjem til Brusand for å gjøre seg klar til Hovden-tur med ungdomslaget i helga. Merker ikke hvor kjedelig det er å være alene før en faktisk er det.. Nok syns synd på meg selv, det går bra i leiligheten. Vi krangler ikke (bare furter), begge rangler om natta og sover om morgenen, av og til får vi besøk (Øystein og Kutte i helga, kjekt), Idol er i gang igjen og sommeren nærmer seg.

Mens Westlife står på ski, skal jeg til England å besøke kompisene mine på White Hart Lane. Gleder meg som en liten unge til å se mitt kjære Tottenham spille mot Charlton på søndag. Ikke verst å ha snille foreldre som tar med unger med ektefeller og barn (ingen av de to gjelder meg) til London for ei helg. Jeg klager hvertfall ikke.

Her er bilder av WHL og min favorittspiller Micheal Carrick.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja det er kjedelig å være alene. men det varer vel ikke så lenge i leiligheten deres :) ha en god tur til White hart lane :) Hilsen Stian

1:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Skulle ønske i kunne vært i d, og fått besøk av me... (?) Eller, skulle ønska at i og kunne dra t London og sett Spurs!

Sjef i helga. Regne me at du kjem t Molde neste gang...

5:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Dette he ingjenting mæ dette å jæra, men keffår he me ikkje fingje veda svar på konkorransen om Erik va mæ å spælte?

7:04 p.m.  
Blogger Erik`s said...

He me lesera frå varhaug så skrive "fingje"?? Konge.. Erik va med å spelte, han va litt uheldige med bildet, men har lagt seg i hardtrening for å strama skinnet nå.

Eg va jo nettopp i Molde Øystein (Ålesund)..

9:58 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Du kalle Ålesund sommern 2004 for akkurat å ha vært i Molde. Ska i tro på d, tror i og på at i va født i går...

Og da du va der, va du der for å sjekke fjortisa på UL...
Busted

10:28 p.m.  
Anonymous Anonym said...

God tur da, håpe d beste (Spurs-)laget vinn!!! Husk at du skulle kjøpe drakt t me (gjerne fler...) :)

4:58 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Heey.!
Erik, du ska vær glae du ikkje va mæ te hovden, for dæ æ bare farligt der.. ribbeinå brekke å greie! Men ellers va dæ en kjekke tur! Gratla mæ blogg forresten, nå kan æg fylla mæ på kæ så sjer laaangt vekke inne i den store stygge fæle farlige byen der dokke bur.. Fodballkamp i england æ en fantastiske opplevelse, varte ikkje sammenlignbart mæ hær i norge.. men.. Liverpool æ best!
Sjøl om de ikkje æ så goe..

Siggen..

1:12 a.m.  
Blogger Åshild said...

Dåkke e dårligare å oppdatera enn oss:)

10:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Skoffa at du ikkje tar me alle besøkå dåkke får av meg, komme jo innom rett så det e:)

11:49 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home