søndag, desember 11, 2005

Cup-helg


Denne helgen har vi brukt mer fornuftig enn på lenge, nemlig ved å delta i innendørs fotballcup. Vi spilte innledende gruppespill på fredag, og gikk til topps i gruppen etter mye fint spill og god innsats. Sindre og Andres var henta inn frå Ponte Preta, og gjorde en kjempejobb med å heve innsats og kvalitet på et til vanlig nokså slappt Luhrgoyf. Samtidig stilte Jarle og Trond Arne med fine triks og dragninger, mens Frode holdt buret rent. Da måtte det gå som det gikk, en fin fin 2.plass i turneringen (tapte for Panser-Magnar, assistenten til Valen).

Kort summert gikk resten av helga med til å se fotball på tv og gå på kino. Vi så Lord of War, en bra film om våpenhandel (kanskje ikke en jentefilm, eller hva jenter?)

I morgen skal jeg, Brunes, ha min siste eksamen for året. Eksamenstider er hardt. Har lest i ca 4 uker nå, hver dag. Egentlig er jeg en av dem som ikke bryr meg så veldig om det går bra eller dårlig på skolen, men eksamener tar på. Får aldri helt ro, klarer ikke koble av skikkelig. Kanskje noen som kjenner seg igjen, vi studenter har det bra store deler av året men ikke så kult i disse tider. Men ferie skal bli bra.

Konkurranse: Var Westby med på cup eller satt han hjemme og spiste?

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Erikar! Gratulera me ferie,Erik=) Så fint for dg.Ta dg ferie m go samvittighed nå!Eg tippe Erik 2 va heima..for dette har eg goe peiling på,egentlig.. ;)

5:07 p.m.  
Blogger Erik`s said...

hei ingelin!.. kanskje eg var heime, kanskje ikke..:) må jaffal begynne å trene...

5:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Så klart erik var med og spilte cup :D Se på den trente mannen da!! Fantastisk!! ;D

7:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

tja han ser jo ganske slapp ud i fisken der ann sidde.
sannsynligvis ikkje

9:00 p.m.  
Blogger Erik`s said...

hmm...Ronaldo er og en slappe mann, kan vel spille får det:)
hekkan altså...

11:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Selvfølgelig var Erik med! Akkurat som David Beckham. Du er like god som du er lekker...

12:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

emh...filmen ja, den va bra den , kanskje ikkje så koselige, men spennane...hehe!va jo kjekt då ,poenget kom te ittetanke;)
må gjentas, men neste gang ein jentefilm, tar dokk utfordringen?;)
klem martha christine

12:36 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Baaassssseeeee!!!!! weeeeee. det e i mars det smeller. regne me at du e me te chamo med solborg nok et år, jeg og Kristian er med! regner med deg Basse!!!!!!
Over and out from Kabul, Afghanistan.

4:17 p.m.  
Blogger Erik`s said...

hey. Vi får satse på det blir tur, ja!:) hvordan fant du denne sida?
forresten kan du si: "chamo"?

6:42 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Som Lasse pleier og si: Chamo, liker egentlig ikke det ordet, men Lasse syns det er i orden! så da er det nok pedagogisk riktig. Hvordan jeg fant denne? jo Basse det skal jeg fortelle deg. Først var jeg inne på Bloggen te broren te ein kompis, der var det link til ei anna jeg kjenner, så rota jeg meg derifra inn på en som jeg vet hvem er, og derifra, så så jeg etternavnet ditt, men med et anna fornavn, plussa to pluss to, og fant linken derifra til denne sia............ jada er det ei uke og seks dager til jeg står med bena på norsk jord igjen. har vært 6 spennende mnd, men alt det fører med seg av selvmordsbombere og rakettangrep.......Har hatt det fortreffelig.
Bler ei Konge tur........black velvet and a little boy smile, black velvet and I saw the.......lalalalal black velvet if you please....... ser ut som du e blitt skikkelig datanerd.....hehe
Out from Kabul
Out from Kabul.

7:43 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home