lørdag, juli 15, 2006

See you on the dark side of the moon

Inspirert av Arne's hederlige innsats på bloggen sin, kommer her et nytt innlegg.

Etter mye tenking og grubling har jeg endelig fått meg jobb. Fra 7.august begynner jeg i full stilling hos Raugstad AS, et lite rådgivende ingeniørfirma på Lura, Sandnes. Der får jeg oppfylt drømmen om å bli kontorrotte, skal sitte å tegne og regne på betongelementer, stålkonstruksjoner++ (hva gjør egentlig en ingeniør??). Både ser frem og gruer meg til å starte, blir sikkert mye nytt og utfordrende.

Sommeren så langt har vært fin, har vært på Brusand for det meste. Går i maling, Tour de France, beachvolley og fotball. Roger Waters konsert på Viking stadion var et høydepunkt, når nesten opp til U2 i fjor sommer.

Neste uke blir det en liten tur til Danmark, deretter går turen til Suldal for å servere (!!) i et brullyp.

Mvh ing Brunes - som veldig saklig har blitt

Palmekysten på Brusand



8 Comments:

Anonymous Anonym said...

ååå...Brusand e så vakkert!!!!

10:02 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hehe..ja nydelig sted gutter!! vurderer å ta sydenferien min dit...;) gratulerer så mye med jobb Erik!!! Smask fra "The east side":p

10:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Brusand e oppskrytt (sjøl om i aldri he haurt nokken skryte av d...) Cheers from the west side!

1:33 a.m.  
Anonymous Anonym said...

fytti,konne kje huska at det va SÅ fint på brusand. Trur snart eg må ta meg ein tur igjen... Då blir det beachvolley for alle penga;)

10:04 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Brusandstraen e bra. Men palmer på straen he æg ik sitt. Sånn ellers så må eg sei det e finare på Ognastraen. Der e det fyssta møje palmer!

11:45 a.m.  
Blogger Trond Westby said...

gudd bilder. Ellers e det bra du har fonne utav livet ;)

12:55 a.m.  
Blogger Arnaldo said...

bare kjekt å kunne inspirere litt erik:) forresten ganske fint på brusand, men når jo kje Ottad`n opp t ankelhårå en gang!!
P.S: Carrick nr 16

1:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! integrated barcode portable reader Install a single handle faucet in the shower Psychiatric zyban smokers habit patches stop quit Local moving companies in ocean county nj diazepam halflife Juvenile cellulitis and puppies 05 car cover custom mustang Change threshold cpu msi xanax addiction

4:49 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home